ប្រជុំពួកធម៌ ឬធម្មសង្គហៈ មានន័យថា ការប្រមូលពួកធម៌ មានធម៌ពួក ១ ពួក ២ ជាដើម មករួបរួមបញ្ចូលគ្នាជាពួកៗ ជាក្រុមៗ ។
ធម៌ទាំងនោះ ចែកចេញជា៖
ធម៌ទាំងនោះ ចែកចេញជា៖
ឯកកៈ ធម៌ពួក ១
-សត្វទាំងឡាយ តាំងនៅបានដោយសារអាហារ
-សត្វទាំងឡាយ តាំងនៅបានព្រោះសង្ខារ
ទុកៈ ធម៌ពួក ២
-នាម និងរូប
-អវិជ្ជា និងភវតណ្ហា
-ភវទិដ្ឋិ និងវិភវទិដ្ឋិ
-អហិរិក និងអនោត្តប្ប
-ហិរិ និងឱត្តប្ប
-ភាពជាអ្នកដែលគេប្រដៅក្រ និងមានមិត្តអាក្រក់
-ភាវៈជាអ្នកដែលគេប្រដៅងាយ និងមានមិត្តល្អ
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងអាបត្តិ និងឈ្លាសក្នុងការចេញចាកអាបត្តិ
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងសមាបត្តិ និងក្នុងការចេញចាកសមាបត្តិ
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងធាតុ និងការធ្វើទុកក្នុងចិត្ត
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងអាយតនៈ និងបដិច្ចសមុប្បាទធម៌
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងហេតុ និងមិនមែនហេតុ
-អាជ្ជវ និងមទ្ទវ
-ពាក្យពីរោះ និងបដិសណ្ឋារ
-អវិហឹសា និងសេចក្តីស្អាត
-ការភ្លេចស្មារតី និងអសម្បជញ្ញៈ
-សតិ និងសម្បជញ្ញៈ
-ភាវៈនៃបុគ្គលមិនសង្រួមឥន្ទ្រិយ និងមិនដឹងប្រមាណក្នុងភោជន
-ភាវៈនៃបុគ្គលសង្រួមក្នុងឥន្ទ្រិយ និងដឹងប្រមាណក្នុងភោជន
-កម្លាំងប្រាជ្ញា និងកម្លាំងភាវនា
-កម្លាំងស្មារតី និងកម្លាំងសមាធិ
-សមថៈ និងវិបស្សនា
-សេចក្តីព្យាយាម និងសេចក្តីមិនរាយមាយ
-សីលវិបត្តិ និងទិដ្ឋិវិបត្តិ
-សីលសម្បទា និងទិដ្ឋិសម្បទា
-សីលវិសុទ្ធិ និងទិដ្ឋិវិសុទ្ធិ
-ញាណទស្សនៈ និងសេចក្តីព្យាយាមនៃបុគ្គលដែលមានសេចក្តីយល់ឃើញតាមពិត
-សេចក្តីសង្វេគក្នុងហេតុដែលគួរសង្វេគ និងសេចក្តីព្យាយាមដោយឧបាយរបស់បុគ្គលអ្នកមានចិត្តសង្វេគ
-សេចក្តីមិនសន្តោសក្នុងកុសលធម៌ទាំងឡាយ និងមិនរួញរាក្នុងសេចក្តីព្យាយាម
-វិជ្ជា និងវិមុត្តិ
-ខយញ្ញាណ និងអនុប្បាទញ្ញាណ
តិកៈ ធម៌ពួក ៣
-អកុសលមូល ៣
-កុសលមូល ៣
-ទុច្ចរិត ៣
-សុចរិត ៣
-អកុសលវិតក្ក ៣
-កុសលវិតក្ក ៣
-អកុសលសង្កប្ប ៣ កុសលសង្កប្ប ៣
-អកុសលសញ្ញា ៣
-កុសលសញ្ញា ៣
-អកុសលធាតុ ៣
-កុសលធាតុ ៣
-ធាតុ ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ១ )
-ធាតុ ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ២ )
-ធាតុ ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ៣ )
-តណ្ហា ៣
-តណ្ហា ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ១ )
-តណ្ហា ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ២ )
-សញ្ញោជនៈ ៣
-អាសវៈ ៣
-ភព ៣
-ឯសនា ការស្វែងរក ៣
-វិធា មានះ ៣
-កាល ៣
-អន្តៈ ( ចំណែក ) ៣
-វេទនា ៣
-ទុក្ខ ៣
-រាសិ ( គំនរ ) ៣
-សេចក្ដីសង្ស័យ ៣
-អំពើដែលព្រះតថាគតមិនចាំបាច់រក្សា ឬរវាំង ៣
-កង្វល់ ៣
-ភ្លើង ៣
-ភ្លើង ៣ ដទៃទៀត
-រូបសង្គហ ការរាប់នូវរូបដោយចំណែក ៣
-សង្ខារ ៣
-បុគ្គល ៣ ពួក
-ព្រះថេរៈ ៣ ពួក
-បុញ្ញកិរិយាវត្ថុ៣
ទុកៈ ធម៌ពួក ២
-នាម និងរូប
-អវិជ្ជា និងភវតណ្ហា
-ភវទិដ្ឋិ និងវិភវទិដ្ឋិ
-អហិរិក និងអនោត្តប្ប
-ហិរិ និងឱត្តប្ប
-ភាពជាអ្នកដែលគេប្រដៅក្រ និងមានមិត្តអាក្រក់
-ភាវៈជាអ្នកដែលគេប្រដៅងាយ និងមានមិត្តល្អ
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងអាបត្តិ និងឈ្លាសក្នុងការចេញចាកអាបត្តិ
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងសមាបត្តិ និងក្នុងការចេញចាកសមាបត្តិ
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងធាតុ និងការធ្វើទុកក្នុងចិត្ត
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងអាយតនៈ និងបដិច្ចសមុប្បាទធម៌
-សេចក្តីឈ្លាសក្នុងហេតុ និងមិនមែនហេតុ
-អាជ្ជវ និងមទ្ទវ
-ពាក្យពីរោះ និងបដិសណ្ឋារ
-អវិហឹសា និងសេចក្តីស្អាត
-ការភ្លេចស្មារតី និងអសម្បជញ្ញៈ
-សតិ និងសម្បជញ្ញៈ
-ភាវៈនៃបុគ្គលមិនសង្រួមឥន្ទ្រិយ និងមិនដឹងប្រមាណក្នុងភោជន
-ភាវៈនៃបុគ្គលសង្រួមក្នុងឥន្ទ្រិយ និងដឹងប្រមាណក្នុងភោជន
-កម្លាំងប្រាជ្ញា និងកម្លាំងភាវនា
-កម្លាំងស្មារតី និងកម្លាំងសមាធិ
-សមថៈ និងវិបស្សនា
-សេចក្តីព្យាយាម និងសេចក្តីមិនរាយមាយ
-សីលវិបត្តិ និងទិដ្ឋិវិបត្តិ
-សីលសម្បទា និងទិដ្ឋិសម្បទា
-សីលវិសុទ្ធិ និងទិដ្ឋិវិសុទ្ធិ
-ញាណទស្សនៈ និងសេចក្តីព្យាយាមនៃបុគ្គលដែលមានសេចក្តីយល់ឃើញតាមពិត
-សេចក្តីសង្វេគក្នុងហេតុដែលគួរសង្វេគ និងសេចក្តីព្យាយាមដោយឧបាយរបស់បុគ្គលអ្នកមានចិត្តសង្វេគ
-សេចក្តីមិនសន្តោសក្នុងកុសលធម៌ទាំងឡាយ និងមិនរួញរាក្នុងសេចក្តីព្យាយាម
-វិជ្ជា និងវិមុត្តិ
-ខយញ្ញាណ និងអនុប្បាទញ្ញាណ
តិកៈ ធម៌ពួក ៣
-អកុសលមូល ៣
-កុសលមូល ៣
-ទុច្ចរិត ៣
-សុចរិត ៣
-អកុសលវិតក្ក ៣
-កុសលវិតក្ក ៣
-អកុសលសង្កប្ប ៣ កុសលសង្កប្ប ៣
-អកុសលសញ្ញា ៣
-កុសលសញ្ញា ៣
-អកុសលធាតុ ៣
-កុសលធាតុ ៣
-ធាតុ ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ១ )
-ធាតុ ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ២ )
-ធាតុ ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ៣ )
-តណ្ហា ៣
-តណ្ហា ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ១ )
-តណ្ហា ៣ ដទៃទៀត ( ន័យទី ២ )
-សញ្ញោជនៈ ៣
-អាសវៈ ៣
-ភព ៣
-ឯសនា ការស្វែងរក ៣
-វិធា មានះ ៣
-កាល ៣
-អន្តៈ ( ចំណែក ) ៣
-វេទនា ៣
-ទុក្ខ ៣
-រាសិ ( គំនរ ) ៣
-សេចក្ដីសង្ស័យ ៣
-អំពើដែលព្រះតថាគតមិនចាំបាច់រក្សា ឬរវាំង ៣
-កង្វល់ ៣
-ភ្លើង ៣
-ភ្លើង ៣ ដទៃទៀត
-រូបសង្គហ ការរាប់នូវរូបដោយចំណែក ៣
-សង្ខារ ៣
-បុគ្គល ៣ ពួក
-ព្រះថេរៈ ៣ ពួក
-បុញ្ញកិរិយាវត្ថុ៣
-បញ្ញា ៣
-បញ្ញា ៣ ដទៃទៀត
-អាវុធ ៣
-ឥន្ទ្រិយ ៣
-ចក្ខុ ៣
-សិក្ខា ៣
-ភាវនា ៣
-អនុត្តរិយៈ ៣
-សមាធិ ៣
-សមាធិ ៣ ដទៃទៀត
-សោចេយ្យ សេចក្ដីស្អាត ៣
-មោនេយ្យ ច្បាប់របស់អ្នកប្រាជ្ញ ៣
-កោសល្ល សេចក្ដីឈ្លាស ៣
-មទ សេចក្ដីស្រវឹង ៣
-អធិបតេយ្យ ៣
-កថាវត្ថុ ៣
-វិជ្ជា ៣
-វិហារធម៌ ធម៌ជាគ្រឿងនៅ ៣
-បាដិហារ្យ សេចក្ដីអស្ចារ្យ ៣
ចតុក្កៈ ធម៌ពួក ៤
-សតិបដ្ឋាន ៤
-សម្មប្បធាន ៤
-ឥទ្ធិបាទ ៤
-ឈាន ៤
-សមាធិភាវនា ៤
-អប្បមញ្ញា ៤
-អរូបជ្ឈាន ៤
-អបស្សេនធម៌ ធម៌ជាទីពឹងផ្អែក ៤
- អរិយវង្ស ៤
-បធាន ការព្យាយាមជាគ្រឿងតម្កល់មាំ ៤
-ញាណ ៤
-ញាណ ៤ ដទៃទៀត
-សោតាបត្តិយង្គ អង្គនៃសោតាបត្តិមគ្គ ៤
-អង្គរបស់សោតាបន្នបុគ្គល ៤
-សាមញ្ញផល ៤
-ធាតុ ៤
-អាហារ ៤
-វិញ្ញាណដ្ឋិតិ ធម្មជាតិជាទីតាំងនៅរបស់វិញ្ញាណ ៤
-អគតិគមន ការលុះអគតិ ៤
-តណ្ហុប្បាទ ការកើតឡើងនៃតណ្ហា ៤
-បដិបទា ៤
-បដិបទា ៤ ដទៃទៀត
-ធម្មបទ ចំណែកធម៌ ៤
-ធម្មសមាទាន ការសមាទានធម៌ ៤
-ធម្មក្ខន្ធ ៤
-ពលៈ កម្លាំង ៤
-អធិដ្ឋាន ធម្មជាតជាទីតាំងនៃបុរសមានគុណដ៏ក្រៃលែង ៤
-បញ្ហាព្យាករណ៍ ការឆ្លើយប្រស្នា ៤
-កម្ម ៤ យ៉ាង
-សច្ឆិករណីយធម៌ ធម៌ដែលបុគ្គលត្រូវធ្វើឱ្យជាក់ច្បាស់ ៤
-ឱឃៈ ធម៌ជាគ្រឿងពន្លិចសត្វ ៤
- យោគៈ ធម៌ជាគ្រឿងប្រកបសត្វក្នុងវដ្ដៈ ៤
-បញ្ញា ៣ ដទៃទៀត
-អាវុធ ៣
-ឥន្ទ្រិយ ៣
-ចក្ខុ ៣
-សិក្ខា ៣
-ភាវនា ៣
-អនុត្តរិយៈ ៣
-សមាធិ ៣
-សមាធិ ៣ ដទៃទៀត
-សោចេយ្យ សេចក្ដីស្អាត ៣
-មោនេយ្យ ច្បាប់របស់អ្នកប្រាជ្ញ ៣
-កោសល្ល សេចក្ដីឈ្លាស ៣
-មទ សេចក្ដីស្រវឹង ៣
-អធិបតេយ្យ ៣
-កថាវត្ថុ ៣
-វិជ្ជា ៣
-វិហារធម៌ ធម៌ជាគ្រឿងនៅ ៣
-បាដិហារ្យ សេចក្ដីអស្ចារ្យ ៣
ចតុក្កៈ ធម៌ពួក ៤
-សតិបដ្ឋាន ៤
-សម្មប្បធាន ៤
-ឥទ្ធិបាទ ៤
-ឈាន ៤
-សមាធិភាវនា ៤
-អប្បមញ្ញា ៤
-អរូបជ្ឈាន ៤
-អបស្សេនធម៌ ធម៌ជាទីពឹងផ្អែក ៤
- អរិយវង្ស ៤
-បធាន ការព្យាយាមជាគ្រឿងតម្កល់មាំ ៤
-ញាណ ៤
-ញាណ ៤ ដទៃទៀត
-សោតាបត្តិយង្គ អង្គនៃសោតាបត្តិមគ្គ ៤
-អង្គរបស់សោតាបន្នបុគ្គល ៤
-សាមញ្ញផល ៤
-ធាតុ ៤
-អាហារ ៤
-វិញ្ញាណដ្ឋិតិ ធម្មជាតិជាទីតាំងនៅរបស់វិញ្ញាណ ៤
-អគតិគមន ការលុះអគតិ ៤
-តណ្ហុប្បាទ ការកើតឡើងនៃតណ្ហា ៤
-បដិបទា ៤
-បដិបទា ៤ ដទៃទៀត
-ធម្មបទ ចំណែកធម៌ ៤
-ធម្មសមាទាន ការសមាទានធម៌ ៤
-ធម្មក្ខន្ធ ៤
-ពលៈ កម្លាំង ៤
-អធិដ្ឋាន ធម្មជាតជាទីតាំងនៃបុរសមានគុណដ៏ក្រៃលែង ៤
-បញ្ហាព្យាករណ៍ ការឆ្លើយប្រស្នា ៤
-កម្ម ៤ យ៉ាង
-សច្ឆិករណីយធម៌ ធម៌ដែលបុគ្គលត្រូវធ្វើឱ្យជាក់ច្បាស់ ៤
-ឱឃៈ ធម៌ជាគ្រឿងពន្លិចសត្វ ៤
- យោគៈ ធម៌ជាគ្រឿងប្រកបសត្វក្នុងវដ្ដៈ ៤
0 មតិ:
Post a Comment